Mijn merrie Jacodi's Bo's Bailys (Hoppenhof's Jasper x Beaucandan Brendan) was eigenlijk pas de 21e uitgerekend, maar zondag op maandagnacht kondigde de geboorte zich al aan, om 1.10 uur werd Enjoy R.A. (v. Hobby des Marronniers) geboren. Een prachtig merrieveulen Ik ben echt ontzettend blij met haar!
Gisteren:
Vandaag mocht ze even lekker buiten spelen!
Set_Elkol
Geplaatst: 18-03-14 22:21
Ze is prachtig! Wat voor ras is het? Ze staat ook mooi stevig op de benen
Wat een schatje en wat is ze al groot zeg?? Die van mij konden meestal de eerste 2 weken nog onder de buik door lopen om aan je te ontsnappen, hihi! En heel grappig om te zien dat haar snep precies scheef zit aan de andere kant dan moeders...veel plezier met haar en met haar moeder!
supertammy
Geplaatst: 18-03-14 22:50
Knap ding, Gefeliciteerd! Ze lijkt erg op de moeder vind ik.
Wat een mooi knap en groot veulen! Zeer sprekend hoofdje staat erop! Mama is ook erg leuk zeg. Zelfde vraag als een paar anderen: wat voor ras is het? Al gok ik op new forest. Ga je haar ook zelf houden
Zoals ik al op facebook zei..... Ik ben fan!!!! dat we maar heel veel mooie fotos mogen bekijken! Maar dat zal wel goed komen jou kennende!!! Heeft oom Franky al kennis gemaakt??
Daphne__
Geplaatst: 19-03-14 03:42
Erg mooi veulen!
monique4
Geplaatst: 19-03-14 07:08
Nogmaals gefeliciteerd Robin Een prachtig veulen is Enjoy, binnenkort komen we haar wel eens bewonderen