Dit zullen Damarae zijn laatste weekjes bij mama zijn, nog heel even van twee walletjes eten en dat is hem aan te zien.

Tijd voor een lesje dressuur met Damarae dan maar.

#1. "Hey hallo! Leuk dat je meedoet, al opgewarmd? Want we beginnen direct!"

#2. "We beginnen met een arbeidsdrafje, uiteindelijke doel is natuurlijk straks de ontspanning op te zoeken..."

#3. "Juist, daar moeten we heen! Lang en laag, rek en strek die rugspieren maar eens..."

#4. "Over naar de galop, mooi basistempo in het begin, lekker ontspannen!"

#5. "Mooie grote sprongen maken en natuurlijk ook goed voorwaarts!"

#6. "Ho! Even een kink in de kabel!"

#7. "Stevige kink zeg, even los die boel hoor!"

#8. "Even weer terug naar de draf, zijn jullie bekend met het 'op de kop lopen'? Dit bedoelen ze daar mee! Nooit doen, je ziet niks meer!"

#9. "We gaan alvast beginnen met de cooling down, vergeet daarbij je hoofd niet, alle delen moeten afkoelen! Ja, je ziet het goed, zelfs je ogen."

#10. "Over maffe gezichten gesproken, kennen jullie de 'Duckface' al? Schijnt heel populair te zijn, dat moet ik ook proberen."

#11. "Oh en wat dachten jullie van deze, als Elvis Presley look-a-like met mijn kuif..."

#12. "Nog even snel het halthouden oefenen, dat kan je natuurlijk op elk moment van de training doen."

#13. "Bij deze sluit ik de les af! Ik ga nog even mijn buik verder bruinen, dat wil nog niet zo vlotten dit jaar..."

#14. Qua belichting helemaal verkeerd gegaan, na veel sleutelen dit er zo'n beetje van kunnen maken, mijn knapperd!

En de blooper... De beelden spreken voorzich.