Een paar dagen geleden ontving ik een heel lief berichtje van bokker Shirley in mijn pb box:
Een vrolijk paardje...
... houdt vast ook wel van vrolijke kleuren
Hoe blij denk jij dat Maria gaat worden van dit originele Shirley-mutsje ???
Heel toevallig dacht ik een paar dagen ervoor hier nog over, toen ik een topic van het veulen Lola had bekeken. Ik dacht bij mezelf wat zou het leuk zijn als Maria ook zo'n mutsje had, een paar dagen later kreeg ik de pb van bokker Shirley.. En ze heeft het mutsje naar me opgestuurd echt zo super gaaf!
Gisteren is het mutsje binnen gekomen en net heb ik hem gepast en even wat foto's gemaakt! Daarnaast heeft Maria 2 nieuwe leren halsters met bling bling deze moesten ook even worden geshowd. (Helaas zijn er bij de donkerbruine 2 steentjes uit maar heb reserve dus die zet ik er zo snel mogelijk weer in). Binnenkort zal ook Maria haar 4de dekentje aankomen namelijk een Eskadron showdeken met onderlengte 90 cm! En als laatste wil ik nog even zeggen dat Maria vandaag 4 maand bij ons is, ze komt namelijk van de Zuidlaardermarkt!Ik zal jullie niet langer in spanning houden! Hieronder volgt Maria met haar muts gemaakt door Shirley

En Maria zal Maria niet zijn als ze niet even..:

Close up van het halster:

En het donkerbruine halster, waar helaas 2 steentjes vanaf zijn:

Wij willen bokker Shirley heel erg bedanken, daarom thumbs upp voor Shirley!

En dan nog even eten, met je nieuwe muts!

Just because I love you!

Ik hoop dat jullie een reactie achter laten, dat zouden wij super leuk vinden!
Tot de volgende keer!