Vol trots presenteer ik jullie hier SUPER Guus!!! Super staat voor: super uber prachtig en reusachtig. Maar dat zullen jullie straks al gauw begrijpen.
Ik zal jullie eerst eens vertellen hoe SUPER guus in mijn leven kwam. Zaterdag was ik lekker aan het rondsnuffelen op marktplaats voor een vriendin van mij. Die zocht een leuke pony maar ja dan kijk je natuurlijk gewoon alles wat er voorbij komt.. En toen was daar, Guus… Een schattig veulen hengstje van 5 maandjes oud. Zooo lief ik was gelijk verkocht.
Eigenlijk kan ik helemaal geen hengstje houden want ik heb allemaal merries maar toen ik mijn vriend die advertentie liet zien zij hij: Zet hem gewoon bij mij..
Oh ja coool!!! Ik stiekem een super laag bod gedaan en ik kreeg al gauw een mailtje Dat ik hem zondag kon komen halen.. Wow wat snel,.. uhm kijken of ik een trailer kon regelen en of ik alles zou kunnen betalen en onderhouden..
Hier de foto waar ik verliefd op werd:

Zondag kwamen we aan en zagen we een klein hummeltje tussen de grote paarden staan.. Het enigste wat ik kon zeggen was: AAAAAAAh wat liefffff…
Na enig geklets besloten hem mee te nemen, wat leek onze trailer groot zeg met zo’n pony'tje erin.
Bij ons aan gekomen liep hij lief mee richting de wei, een aantal voorbijgangers waren ook spontaan verliefd!

Guus bekeek het slim, in plaats van de paarden koos hij er voor om veilig bij beestjes te gaan staan van zijn eigen grote. Zo zocht guusje de schaapjes op.. En ja hoor, hij is kleiner!!

Guus is ook erg mens gericht, je hoeft maar op je hurken te gaan zitten en guus te roepen en meneer kijkt naar je en komt naar je toe gewandeld.

Ik had besloten guusje een paar brokjes te geven, die kreeg hij bij zijn vorige baas ook dus die had hij wel verdient. Toen hem met de hand wat brokjes gaf kreeg Guus al gauw gezelschap. Alle paardjes hadden honger. Toen ik een emmertje met wat brokjes aan meneertje gaf wist hij niet hoe snel hij zijn koppie erin moest stoppen. Wat schattig zo he?

Toen de brokjes op waren nam guusje er geen genoegen mee en viel aan op het hooi wat al klaar stond.

Tot de volgende keer bokkers, ik ga eten!

sorry voor de slechte mobiel kwaliteit foto's!! Volgende keer maak ik met mijn camera foto's!
!! Wat ben je leuk
, en dat hoofdje 
Ik snap helemaal dat je hier verliefd op bent geworden!