Dus toch maar de dierenarts gebeld om het zeker te weten en ja hoor....drachtig....Dat kwam dus totaal niet uit, gezien zij ook voor vakantie gangers was ingepland. Maar goed, 't is zo, en we hebben het gered met onze andere paardjes. op 12 aug om 23:00 uur is haar hengst veulen geboren.... een prachtig beestje al zeg ik het zelf. Helaas had hij na een paar dagen een prutterig oogje...zalf er in en een vliegenkap om. 1 van onze paarden heeft dat ook senl van de vliegen dus ik dacht dat dit het zelfde was....na een dag zag ik een witte vlek op zijn oog, bleek er iets in te hebben gezeten...misschien een doorn?? zeg het maar... DA erbij..nu zalven..hopen dat het goed komt.....wel erg naar..maar toch lijkt hij er niet echt last van te hebben.... hij groeit goed, dartelt lekker rond en is al aardig mak! wel hebben wij de 2 kerels van ons erbij weg gehaald. mama Festa staat samen met haar veulen met "tante"Sita in de hoofdweide. Fjord Chris is met Garrano Bram verhuisd naar de andere weide omdat Bram het veulen min of meer aanviel.....dus eerst maar eens zo. Had dit niet verwacht.....maar helaas, is even niet anders. Chris vond het wel best zo'n jong beestje, maar Bram wist echt niet wat hij er mee moet....(bram is ook wel een rare met een sociale achterstand door mishandeling in het verleden) foto's zijn van de 1e dag...gemaakt door Rozemarijn Melissen.
mama Festa