tjonge wat me nu overkomt.....
Afgelopen zondag komen daar ineens een paar mensen in onze wei.
blijkbaar willen ze ons aaien, na ja daar is mijn mams t nog niet zo mee eens.

Ik ben wel nieuwsgierig maar alle anderen ook, en mama gaat dan ergens anders staan en ik moet mee.
Tja, dat is natuurlijk te verwachten, Cantate vond het prima dat wij bij haar kwamen staan, en wij mogen Saeby ook gerust pakken maar met vreemde mensen en een berg paarden om ons heen tja dat was niet wat.
Toch deed Saeby alle mogelijk moeite om even kennis te gaan maken met de vreemde mensen.
Dat waren dus Justlizzy met haar vriendin die kwamen kijken.
En ze was echt enthousiast, hij bewoog prachtig en was hartstikke nieuwsgierig. Zodra Cantate het ons toeliet Saeby te benaderen ging hij kusjes uitdelen... hihi Justlizzy was verkocht.
We hebben afgesproken om op Woensdag (gister dus) weer een bezoek te plannen.
En dus heb ik gistermiddag de paarden even op stal gezet zodat een echte kennismaking kon plaatsvinden.
En dat verliep heeeeeel onverwacht.
In de stal zagen we dat Saeby lekker lag, ik heb de stal deur open gedaan en direct gezegt wacht even ik haal de camera.
moest lenzen wisselen enz. en toen ik terugkwam in de stal trof ik dit aan:

in de afgelopen twee weken is mij dat nog niet gelukt, zodra ik in de stal kwam stond meneer direct op.

nou deze is best aardig hoor, kun je lekker bij blijven liggen!

En ik vertouw haar wel hoor, kan wel even lekker languit gaan slapen!

Ik heb per slot van rekening de cursus hoe pak ik mensjes in al met goed gevolg afgelegd.

Maar natuurlijk heb ik ook laten zien dat ik echt braaf mee loop aan een touwtje.
Ik ben braaf blijven staan bij het halster om en weer af doen.
Heb echt mijn best gedaan!!
Tja en wie wordt er niet verliefd op zo'n boef,
dus daarom heeft Saeby vanaf gisteren Justlizzy als zijn nieuwe vrouw!

I should know... op een zelfde manier heeft mijn paard mij