), maar toen ik vanochtend om 6 uur keek lag er een droog veulentje naast. De papa van het veulen is onze Paint Horse hengst. Haar naam is Mylah.Kijk en geniet van dit mooie meisje!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), maar toen ik vanochtend om 6 uur keek lag er een droog veulentje naast. De papa van het veulen is onze Paint Horse hengst. Haar naam is Mylah.

en wat een knappe papa en mama
ponyparadijs schreef:Leuk veulen.
Maar mag ik vragen waarom je deze combi hebt gekozen?
ponyparadijs schreef:Gebaseerd op zijn karakter, betrouwbaarheid en vorige veulens kan ik me nog wat indenken bij de keuze.
Maar het feit dat het makkelijk is dan weer niet.
Maar was er gewoon nieuwsgierig naar.
die heeft alleen een snebje. zal ik eens kijken of ik een foto kan vinden? moeder daarvan is eenzelfde type haflinger als deze
lieve mooie kruising hoor, leuke keuze! Op bokt krijg je al gauw commentaar op kruisingen.
set_elkol schreef:Wat leuk! Hier in de buurt staat ook een paint x haflinger die ook een vos is, al volwassendie heeft alleen een snebje. zal ik eens kijken of ik een foto kan vinden? moeder daarvan is eenzelfde type haflinger als deze
lieve mooie kruising hoor, leuke keuze! Op bokt krijg je al gauw commentaar op kruisingen.
[ Afbeelding ]