sommigen van jullie hebben dit topic gevolgd [KS-MK] drachtige fries en nwr op 26 mei is ons friese meisje geboren we noemen haar Sjauke hier foto's van vandaag
bedankt! die komen over een week of 2 mama staat even ergens anders met kind aangezien we niet aan haar kunnen zien wanneer ze bevalt en daar alle benodigde apparatuur was
Wat een prachtig statig veulen ze is echt heel mooi gelukt! Ga weer snel je topic zoeken want schaam me diep! Er is nog een veulen op komst toch van de NWR? Ze waren op de zelfde dag uitgerekend als ik het goed had onthouden toch? Verwacht je het andere veulen ook snel of denk je dat dat nog even op zich kan laten wachten?
Friezen zijn idd meteen mooi zwart! We hadden een keer een zwart veulen van onze nwr en idd grijs geboren. Onze nwr heeft wel dikke uiers die heel strak staan dus hoop dat ze snel gaat bevallen maar de melk is nog doorzichtig
je kan niet alles hebben testes haha de friezen zijn van mijn vader hoor ik heb zelf nwr pony's en mini paardjes ... dat zijn mijn types, maar tuurlijk ben ik trots op onze friezen!