Golden nina is een champagne merrieveulen uit Goldy (v. Orchard LimbLopper) en mijn voormalige hengst Kharamel GF. (Hij is feb. dit jaar naar China verkocht helaas)
Goldy is de pony waar voor mij alles ooit mee is begonnen, zij is inmiddels alweer 19, waarvan 16 jaar van mij. We hadden al besloten dat dit haar laatste veulen zou worden, omdat ze een dagje ouder wordt, dus na het afspenen van Nina mag ze hier thuis lekker van haar pensioen genieten.
Ik ben dus ook in de 7e hemel dat haar laatste veulen een champagne merrietje is geworden, met zoals het nu lijkt ook een zeer prettig karakter.

Voor mij is ze absoluut een droom van een veulen uit mijn beide toppers

Nina lijkt op het eerste gezicht een Gold champagne, maar ik heb van de fokker van haar grootvader (Khalvin Khlein) uit de US vernomen dat er meer veulens in dezelfde lijn zijn geboren die, net zoals Nina zo rood/voskleurig geboren zijn, maar na testen toch amber champagne bleken te zijn. Wij gaan haar kleur dus ook nog laten testen

Uiteindelijk zal ze sowieso lichter gaan kleuren dan ze nu is, maar het eindresultaat zullen we nog wel even op moeten wachten. Ik denk dat ze vanwege haar lichtere basiskleur nu, sowieso lichter zal worden dan haar vader. Haar ogen gaan ongeveer met een maand of 3 á 4 verkleuren richting amberkleurig.
Ik ben voor nu in ieder geval weer heel wat prachtige foto's rijker, met dank aan Kelly, Maysoon en Nyckle die afgelopen vrijdag langskwamen.

Was weer errug gezellig

Hierbij alvast een voorproefje, want er volgen natuurlijk nog meer foto topics van haar, aangezien ik lang niet al het beeldmateriaal in 1 topic kwijt kon

Deze 1e 3 foto's heb ik eerder zelf nog geschoten:

Hoezo eigenwijsje?!

De bok(t)-modus zit er ook op

En dit zijn de foto's die Maysoon, Nyckle en Kelly hebben geschoten.

Waardevolle foto, samen met moeders

Moeder en dochter kunnen beide zo'n eigenwijs hoofd trekken

Zo vaak ze met de tong naar buiten hangt... zou je bijna denken dat ze een hondje was.

Erg mooi hoe haar ogen er uit springen op deze foto!

Deze foto zegt echt meer dan 1000 woorden over hoe ze is

Briljante lig-foto