1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10

Het is ook een echt toverballetje qua kleur (hieronder een foto van drie weken terug). Ik vraag me dan ook af welke kleur ze nu uiteindelijk zal gaan krijgen.
11.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

C2012 schreef:Knap veulen!
Welke kleur had ze bij de geboorte? Muisgrijs?
Mijn veulen van vorig jaar was muisgrijs bij de geboorte, is geleidelijk aan naar egaal bruin gegaan (ook de benen werden bruin) om vervolgens terug zwart te worden bij het verliezen van de veulenvacht. Om je even een idee te geven.
. Bij ons ook identieke kleur evolutie als bij jullie en ik vroeg me ook al welke kleur dat gaat worden. Gezien het bruine dons in de oren, denk ik gewoon donkerbruin of zwart bruin. bulck schreef:Denk heel donker koffievos tegen zwarte aan. Hou je deze aan?
gblover schreef:Knappe dame. Bij ons ook identieke kleur evolutie als bij jullie en ik vroeg me ook al welke kleur dat gaat worden. Gezien het bruine dons in de oren, denk ik gewoon donkerbruin of zwart bruin.
Midnight16 schreef:bulck schreef:Denk heel donker koffievos tegen zwarte aan. Hou je deze aan?
Ja, ik hoop er later een leuk sportpaard aan te hebben.gblover schreef:Knappe dame. Bij ons ook identieke kleur evolutie als bij jullie en ik vroeg me ook al welke kleur dat gaat worden. Gezien het bruine dons in de oren, denk ik gewoon donkerbruin of zwart bruin.
Heb je een foto van de jouwe? Ik ben wel benieuwd!
En een super lief veulentje natuurlijk!