mijn campingbedje stond al 3 weken in de stal, waar ik ook al een paar nachten voor niks heb gelegen hihi.
Ziekie was erg rustig en stond lekker hooi te knabbelen dus besloten toch maar even proberen te slapen...rond 3:00 werd ik op een zeer aangename manier wakker gemaakt door Ziekie..uuhm mevrouw stond met beide voorbenen op mijn bedje hahaha! gek dier is het ook...ze kwam even om een kriebel vragen en liep toen weer weg...
3:10 werd ze ineens onrustig, liggen, opstaan, rondjes lopen..toch maar even wakker blijven! 3:18 is ze begonnen en 3:25 was het kleine wondertje er al!! Zoo ontzettend snel, ik stapte uit mijn bedje om te controleren of het veulen goed lag en alles goed ging maar toen ik bij Ziekie's achterste aankwam lag veulie er al uit!
eerste wat ik dacht, yessss alles is goed gegaan, 2e: WAUW een vosje!!! en toen ik een paar minuten later ook nog zag dat het een merrie was stond ik helemaaaaal
Meet: Ginger van het Yentlehof

Na 10 minuten stond ze al:P

Wat een ongelofelijk adhd veulentje..een echte Ziekie..Vanaf het moment dat ze opstond de eerste 2 1/2 uur ook niet meer gaan liggen, alles verkend en haar beentjes uitgeprobeerd, rondjes door de stal rennen en mama terroriseren haha, rond 06:00 ging ze dan toch eindelijk even een dutje doen!
Vanochtend 10:30 lekker de wei op!

wederom erg actief samen met mams, flink gerend!

Mama wel moe maar Ginger nog lang niet hihi

mijn kleine knuffeltje

Thanks 4 watching!
filmpje komt ook nog van de kleine stuiterbal!