Cimarosa

de naam is een rozensoort omdat ik graag Roosje erin wilde vernoemen..
hier heb ik dat gezocht en gevonden:
http://www.digifotoroland.be/r42_namen. ... naamroos=C
mijn eerste eigen gefokte veulen om een uur of 8 in de avond was het wel duidelijk dat het niet lang meer ging duren dus ik ben met mijn pad naar stal gegaan om haar op de pad te volgen via de camera van Equinovum
wat een genot is dat, gewoon naar je paard kunnen kijken en in de gaten houden zonder dat je haar stoort

samen met een aantal stalgenoten hebben we gezellig in de kantine zitten kijken en toen het allemaal wat dichterbij kwam heb ik samen met Floor gekeken wanneer ik er naar toe kon gaan
natuurlijk heb ik ook de hengstenhouder erbij gehaald, want die is gewend aan dit gebeuren en ik wist al dat ik waarschijnlijk beetje zou dichtslaan van de emotie's

om 23.40 is ze geboren

wat een lieve mama
het is nu wel duidelijk dat dit haar 2e veulen is

na zo'n 45 min stond ze op haar benen

binnen de kortste keren had ze haar zooitje er ook uit gepoept dus dat was netjes
en de melkbar was iets moeilijker te vinden, want dat bukken had ze niet echt door

natuurlijk is dit allemaal best vermoeiend voor alletwee, dus lekker ff uitrustten hoort er ook bij

na een nachtje slapen moet er kennis gemaakt worden met het vrouwtje en dat ging heel goed

het duurde even voor dit topic er was, maar ik moest natuurlijk bijslapen en bij het veulen zitten
vandaag gaat ze de wei even op en daar zal ik later de foto's van plaatsen