Deze lieve merrie wordt dit jaar alweer 20 jaar, en ze is nog nooit een keer op bokt verschenen.
En daarom vond ik dat het nu hoogtijd wordt omdat ze ook nog eens hoog zwanger is!!
Aglona is vroeger een ex-manegepaard geweest en heeft altijd braaf in de lessen meegelopen.
Gelukkig heeft zij het geluk gehad dat ze door de mensen die haar huren is gekocht.
Zij hebben haar nu alweer ongeveer 5 jaar. Ze is sinds die tijd ontzettend opgebloeid en zit goed in haar vel.
Sinds een tijdje rijd ik haar elke zaterdag, of ga lekker tutten etc. Wil haar eigenaren daar onwijs voor bedanken. Ben erg blij met haar.
Grappig is dat ik vroeger ook nog op haar heb gereden als klein meisje.
Gelieve geen commentaar dat ze op deze leeftijd een veulen krijgt want de dierenarts heeft haar van top tot teen na gekeken.
Ze is door de DA helemaal goed gekeurd en ook van binnen zag alles er mooi uit. Ze heeft nog nooit eerder een veulen gehad.
Ze wordt nauwkeurig in de gaten gehouden en tot nu toe verloopt de drachtigheid erg goed.

Aglona is gedekt door de prachtige hengst Lord Leatherdale. Ze is over 2 maanden uitgerekend en we zijn er benieuwd naar het veulen!!

Groetjes!
Ben benieuwd naar het veulen.
Mooie merrie hoor, ziet er goed uit