Hier in dit topic: [KS-MK] Whisper x Patrick, gokken en kijken jullie mee hebben wij updates van Whisper haar dracht bij gehouden en hebben vele lieve mensen ons gevolgd, een gokje gewaagd en het was gezellig met waken

Zaterdagavond 16 maart was Whisper onrustig nadat ze vanaf vrijdag de eerst harsje had zitten.
De melk druppelde er uit, kleine beetjes mesten plassen liggen op staan.
Om 01.00 uur(17 maart) ging Whisper liggen met haar 1e wee.
We hebben de dierenarts gebeld, omdat dit voor ons allemaal de 1e keer was een bevalling van een paard.
01.34 uur brak het vruchtwater en om 01.40 uur is Whisper bevallen van een prachtige zoon genaamd Sir Aslan of the Whispering-Spirit.
Prachtig zwart bont, met twee maanogen ok een bruin met een stipje maanoog

De geboorte had ik echt voor geen goud willen missen wat is dat prachtig om mee te mogen maken

We hebben een klein handje geholpen omdat Whis niet zo handig lag

Net nadat Sir Aslan geboren was kwam de dierenarts aan die heeft hem gelijk nagekeken.
Sir Aslan heeft er even over gedaan om te kunnen staan zelfstandig, maar uiteindelijk bedacht hij ineens als ik opspring en gewoon bokkend door de stal gaat dan lukt me dat

1 uur en 40 minuten nadat Sir Aslan geboren was stond hij heeft hij gedronken en om 04.00 uur was de eerste darmpek er af.
De nageboorte van Whisper duurde even,nadat ze een injectie daarvoor heeft gekregen kwam de nageboorte een uur na de injectie er compleet af toevallig net nadat de darmpek van Sir Aslan er af kwam

Ok nu genoeg verteld denk ik

1.

2.

Hier riep ik ahhhhhh koppie van Ted

3.

Papa Ted kijkt ook mee hoe zijn zoon geboren werd

4.

1e poging om op te staan
5.

Daar staat hij dan

6.

Op weg naar de melkbar die al even geopend was