Ik ben SKS Legacys Wynn Nikan,voor vrienden Nikan.
Mijn naam betekent ook mijn vriend

Ik ben op 17 maart geboren na 301 dagen dracht, ik ben even met de nodige stress geboren,een rode zak haalde mij in toen ik eruit wilde

Ik ben heel ruim gemeten 45 cm hoog,maar voel mij wel 1 meter hoor

Ik ben een bruin bont hengstje en ik word nog getest of ik lwo-drager ben,dan zou ik een bruin tovero hengstje zijn

Dit is mijn papa MH Legacys Wynn

en dit is mijn trotse mama
Pecan Grooves Blonde Ambition

te volgen in topic: sandra3235 @ [KS-MK] triple Wynn babes: 3 amerikaanse miniveulens verwacht....
Hier was ik net geboren:

net droog

de eerste dag paar uur nadat ik geboren ben voor t eerst naar buiten,ik heb nog geen spekkies en geen dikke vacht,ik ril steeds,dus nu heb ik gelukkig een jasje aan.Als het vrouwtje met mijn jasje komt,ga ik er gauw voor staan,ik vind het heerlijk warm

naast de baas,maar dat is een reus,of ben ik zo klein?

Nu heb ik al meer praatjes,ik ben tenslotte al 2 dagen oud

en ik ren op alles af,mijn mama rent zich gek achter mij aan

en toen zag ik ineens mijn tweelingbroertje

en ik mocht even zonder jasje luchten, ik moest er gelijk van plassen

kijk eens hoe grappig mijn maantjes zijn,waar ik wit ben heb ik ook witte haren en rechts naast mijn zwarte manen heb ik een ienieminie wit stipke

de beruchte speelbal,maar die is nu nog groter dan mij

en mama maar rennen achter mij aan,maar ze beschermt mij wel heel goed,best jammer ik mag nog geen vriendjes hebben nu van haar

Alleen het vrouwtje dan en daar maak ik maar misbruik van,ik hinnik hard als ik haar zie en dan komt ze mij kriebelen en dat vind mama goed,die doet dan ook mee

en jippie, ik moet mijn naam hoog houden,mijn voorganger broertjes konden springen als de beste,nu ik ook met mijn 2 dagen

en toen was ik moe na alle indrukken en mocht weer lekker op stal... lekker in het warme stro slapen...

Nou dit was mijn start,jullie horen vast nog veel meer over mij.
Laten jullie een berichtje achter?