Ze is een shetland merrie van 7 jaar oud.
Na een paar maanden vond ik haar toch wel wat rond worden, maar na overleg hebben we haar goed in de gaten gehouden en het even aangekeken.
Vandaag heb ik toch maar de dierenarts gebeld, ik kon niet langer wachten, want mijn gevoel dat Arya drachtig is werd steeds sterker. Heel eerlijk gezegd zou het zelfs een teleurstelling zijn mocht het niet zo zijn

De dierenarts kon meteen komen, en Arya was super braaf. Ik wou haar alleen van buitenaf laten scannen, en dat was gelukkig mogelijk.
Meteen al zagen we een hartje kloppen, en naar mijn weten hoort een paardenhart toch echt op een andere plek te zitten dan in hun buik

We zijn er echt super blij mee, het is een ontzettend welkom cadeautje. Natuurlijk is het wel even een rommeltje in mijn hoofd, want ik wil nog van alles regelen voordat het kleintje er is.
Volgens de dierenarts is ze tussen de 9 en 10 maanden drachtig. Door de dikke haren was het wat lastig zien, en het blijft toch gokken.
Ik heb de verkoper van Arya gebeld en die was oprecht verrast. Hij gaat proberen uit te zoeken wanneer ze gedekt zou kunnen zijn bij haar vorige eigenaar en door welke hengst.
Hier is het filmpje van de scan:
[/quote]
Arya in Oktober;

November:

December:

Januarie:

Februari

Maart:

Heel erg spannend dus!