Je kent het wel, van alles wat, proeven aan alle disciplines en nergens echt goed in zijn, maar vooral lol hebben. Deze zomer kreeg ik een cadeautje aangeboden. Er werd een ponyveulen op stal geboren die ik mag verzorgen, opvoeden, uitbrengen op shows en tzt beleren voor de wagen en helpen zadelmak te maken. De bedoeling is dat het zoontje van de eigenaar er dan op gaat rijden. Ik wil er zelf mee gaan mennen, maar dat duurt nog wel even.
Hierbij wil ik mijn stukje trots graag delen:
Olivia MB, geboren 6 juli 2012 om 9 uur ’s avonds heel stiekem zonder publiek.
Vader: Leun’s Veld Winston (Welsh) palomino
Moeder: Ramona (mini) appaloossa gefokt en terug gekocht door bokster: guenivere

De eerste keer buiten met mama

Met mijn hulpje Rianne

ongeveer 1 maand oud

mama na-apen

Het is net een toverballetje, ze wisselt continue van kleur en ik heb begrepen dat paarden met die kleuren dat wel blijven doen tot ze 3 jaar zijn. Hier leek het net een cremello te worden. 2 maanden oud.

3 maanden oud

ruim 5 maanden oud, foto gemaakt door femkesofie

in de paddock met haar maatjes tijdens de sneeuw, 6 maanden oud

maar normaal gewoon in het land, ook deze winter………als ze niet onder de draden door ontsnapt

Samen op pad

7 maanden oud ondertussen en bijna 1.10 m hoog. Ze mag nog een stukje groeien.

en ja, leuk toeval de pony die bij de honden kleurt
.
..........Wil je er alsjeblieft geen meisjes meisje van maken
en ik dacht nog wel aan roze strikjes hahaha. Nee, ze moet ingevlochten worden voor shows, dacht eerder aan wit draad waarmee de vlechten onzichtbaar opgestoken worden, dan krijg je van die mooie knotjes en is de halslijn goed zichtbaar.