) is afgelopen zomer gedekt door Maestro. Nu weten we niet meer precies wanneer dit was (opgeschreven op een kalender die nu even zoek is
). Ik gok dat ze in juni/juli gedekt is. Brenda is al eerder gedekt, in 2004-2006 en 2008 heeft ze een veulentje gekregen. In 2010 was ze ook drachtig maar is haar veulen helaas dood geboren 1,5 maand te vroeg. In 2011 en 2005 is Brenda wel gedekt maar was ze niet drachtig. Ik heb Brenda dus al vaker drachtig meegemaakt dus ik weet een beetje hoe dat bij haar gaat. Omdat ze ook een aantal keer niet drachtig was geweest, hield ik me er nu ook nog niet echt mee bezig (vandaar ook de vergeten datum
). Afgelopen weken heeft ze op de wei gestaan en daar kwam ik haar opzoeken en mij viel eigenlijk haar buik wel een beetje op
. Navraag gedaan bij de anderen en die vonden ook dat ze echt wat dikker werd! Net buitenrit gemaakt en ook met het rijden voelde ik echt dat ze een stuk dikker was. Nu is dus de vraag....is het het eten wat haar buik dik maakt of toch een mini Brendatje? Het is nog maar een klein beetje maar omdat ik Brenda ken, weet ik ook dat ze nooit echt heel erg dik wordt tijdens de dracht.
Ik heb een foto gemaakt en ben benieuwd wat jullie denken en ook wanneer je denkt dat ze een veulen zou krijgen. Ik zal jullie in het topic op de hoogte houden van de vorderingen. Ik ben nu wel echt heel erg benieuwd!
Brenda vanmiddag op 3 februari 2013:

Hierbij wat foto's van de mama en de papa en de zusjes en broertjes om een beeld te krijgen wat we kunnen verwachten

Mama Brenda (2e premie):
Papa Maestro (Ster-hengst):

Ahren, veulen van 2004 (kampioen ruinen 1e premie):

Nescio, veulen van 2006, nu dekhengst:

Noa, veulen van 2008, (Ster merrie), nu verkocht naar Tsjechie:

Veulentje van 2010, helaas dood geboren:
https://lh3.googleusercontent.com/-ggTH ... 020002.JPG
Dus ik ben benieuwd wat jullie gokken en wat het uiteindelijk wordt!
. Of de jonge, maar het zijn 2 verschillende paarden. Of trekt een witsok ook opeens weg?