Kleine Houdini's worden ook wel eens moe..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Kleine Houdini's worden ook wel eens moe..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 21:23

Tja als je elke dag probeert uit de weide te breken dan word je op een gegeven moment natuurlijk wel erg moe..

Mijn lieve kleine veulen dat alles werkelijk perfect uit voert en werkelijk een geweldige lieverd is, heeft een kleine bemerking.. En dat is dat hij graag aan goochelen doet, hij doet namelijk graag aan verdwijn trucs. Dat blijkt wel aangezien meneer altijd in een andere wei staat. Stroom of geen stroom, nergens wijkt onze Houdini voor terug.. Maar als je steeds zo druk bezig bent dan word je op een duur natuurlijk wel erg moe!

(Hij staat niet alleen normaal gezien met drie andere pony's waaronder een jonge pony, maar twee pony's staan nu tijdelijk apart omdat een ervan hoefbevangen is en tijdelijk niet op gras mocht)

Hij vind het altijd heerlijk om te knuffelen, is dan ook erg gek op mensen en draait zich altijd precies zo dat je er bij kan! Vandaag lag hij dus lekker te tukken, en dan vind hij knuffelen alsnog heel erg fijn. Je kon hem zelfs helemaal plat leggen en alles aanraken wat je maar wou.. Pootje optillen baas? Kan ik toch ook als ik sta doe maar hoor!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ook met mijn zusje heerlijk knuffelen.

Afbeelding

En met Mariska.

Afbeelding

Afbeelding

Jinte

Re: Kleine Houdini's worden ook wel eens moe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 22:44

Knap draakje is het toch! En zo lief :) Je merkte vanmiddag echt dat ie moe was haha!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:38

Wat een lieffie toch he!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 14:44

Dankjewel :D

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 20:01

Erg schattig haha :)