Eindelijk geboren na zolang moeten wachten ligt daar dan een prachtig vos kleurig genaamd sunny

Gelukkig had ik super weer de daarop volgende dagen en kon ik lekker overdag naar buiten toe, mijn moeder deed af en toe nog steeds gek als we dan 's ochtends lekker naar buiten mochten

Ondertussen leer ik ook hoe mijn benen werken aangezien ik heel erg scheef was in het begin en de veearts niet zeker wist of het helemaal goed ging komen met mij, mijn baasje was verdrietig, maar toen ze zag hoe goed ik mij al na een paar dagen ontwikkelde wist ze zeker dat het goed kwam..EN of het goed kwam!

Helaas kregen we steeds viezer weer en mijn baasje mopperde want zo kon ze mij niet goed laten zien aan jullie en was ze bang dat jullie niet zagen hoe mooi en geweldig ik ben.. Mijn beentjes werken prima ondertussen en er is niks meer van te zien

Ondertussen ben ik nu dus 1 maand en 1 week oud en was het alweer een tijdje geleden dat er foto's waren gemaakt.. Mijn baasje zou gisteren eigenlijk foto's komen maken, tot dat er door een vervelende oorzaak een van haar andere pony's was overleden en ze eigenlijk totaal geen zin had.. Tot ze mij en mijn moeder besloot op de grote weide te zetten bij 2 andere pony's en ik even goed mijn best deed om haar aan het lachen te maken.. Want hey ik ben niets voor niets het zonnetje in huis!

Hebben jullie ook al gestemd op mij bij de bokt veulen verkiezing? Kan eigenlijk niet anders, maar anders DOEN! Maro's waiting for the sun to shine - dustinlover [KS] Bokt merrieveulen verkiezing 2012: Stemmen maar!