Dat ze momenteel enorm in de pubertijd zit bewijzen deze foto's wel, soms twijfel ik wel eens aan het geslacht... Het zal wel komen door het feit dat ze samen met een hengstje staat, ze staat dus wel flink haar mannetje.
Ohja, en voor jullie snel wegklikken... Onderaan natuurlijk een paar plaatjes waar ze best wel schattig is hoor... Hihi!
#1. "Ah jullie zijn er weer! Wait up, moet eerst even warm lopen!"

#2. "WHOW! Dat spettert lekker zeg."

#3. "Normaal sta ik met een vriendje en zijn mama, maar die bleven vandaag binnen... Ik miste hem wel, maar zeg nou zelf, je moet je toch ook zelf zien te vermaken!

#4. "Ben natuurlijk niet echt alleen, ik ben met de mooiste mama van de wereld! Zij denkt dat ze de baas is over mij... In de stal wel, maar in het weiland écht niet hoor!"

#5. "Ondertussen ben ik nog aan het opwarmen, voor het geval jullie dat nog niet in de gaten hadden..."

#6. "Ook even de andere beentjes... ♫ HOPPA BAGGER STYLE! ♫"

#7. "Woesh! Genoeg opgewarmd, nu komt het leuke gedeelte!"

#8. "Chop chop mam! In beweging!"

#9. "Check mij dan, groter dan mama, SHOW THEM WHO'S BOSS!"

#10. "Kijk mam... Op één been! ♫ HOPPA BAGGER STYLE! ♫

#11. "Voor diegene die vergeten is hoe schattig ik was als klein veulentje... Hier was ik ongeveer twee weekjes oud!"

#12. "Ook toen kon ik al best hard!"

#13. "En ik wist ook al hoe je op je achterbenen kon lopen! KICKEN!"

#14. "Al met al ben ik gewoon wie ik ben... MEZELF (vertaling; knettergek)!"

#15. "Ter afsluiting van dit topic buig ik graag! Bedankt voor je bezoekje.

Ook een zwak voor Nevaeh gekregen? Ze doet mee aan de Bokt merrieveulen verkiezing en boert goed, maar het kan altijd nog beter, hihi!
[KS] Bokt merrieveulen verkiezing 2012: Stemmen maar!
! Ze is wel erg stoer zeg! En knap
...staart ook al goed aangevreten door dat monster zie ik