Ik kijk vaak bij kraamstal ITP en nee, hij is lang niet zo knap als de meeste veulens hier.. Objectief gezien zou ik hem zelfs lelijk kunnen noemen
Maar misschien komt het nog goed met hem en groeit hij uit tot een paard ipv de girafxhert waar hij nu het meest op lijkt....Maar wat ben ik gek op hem! Het is echt mn kleine vriendje!Hij is nu 6 maanden oud en staat gedurende de winter nog even thuis bij de ruinen maar het voorjaar gaat hij lekker de wei op om te groeien en om opgevoed te worden door andere paarden. Toen ik hem kreeg had hij nog nooit een halster om gehad en kende hij nog niets, vandaar de keus om hem eerst even thuis te houden zodat hij veel in handen komt. Na 1 dag liep hij echter al keurig aan een touwtje en ik neem hem zo af en toe mee het erf af om met hem te wandelen, dit doet hij super!
Auto's, treinen, honden, vliegers, trekkers, paraplu's, schreeuwende kinderen.. hij vindt alles prima zolang hij zich maar een beetje achter me kan verschuilen
1. Echte mannen kunnen roze hebben!

2.

3. Dappere baby

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

en samen met zn grote vriend
13.
. 1e 3 jaar niet teveel naar het uiterlijk kijken maar genieten van het opgroeien.