Toch eens een tweede topic nu gemaakt van hoe Joy van klein ding dat geen rechte lijnen kon lopen is opgegroeid tot een vijf maanden jonge stoere meid

Zie de laatste foto's en het filmpje (vanaf 1.50) voor de uitleg van 'reflectieschermenuitvouwer' worden

Joy vertelt..
Toen ik klein was scheen ik nog lief, klein en schattig te zijn..

Maar iedereen lachte mij uit omdat ik geen tandjes had, dan zou ik zogenaamd niet stoer zijn.. Hoe moet ik ze nou bewijzen dat ik stoer ben??

Gelukkig had ik wel mijn grote halfzus die mij leerde om stoer te zijn..

Ik leerde karatemoves

Ik werd zelfs stoerder als mijn zus, ik vocht met zeer gevaarlijke plasticzakken!

Maakte heel de wei onveilig..

Soms gebruikte ik de grote puppyogen die ik van mijn moeder heb gekregen..

Zo werd ik professioneel fotomodel

En nog meer foto's..

En nog meer foto's..

En nóg meer

Ha een voetbal, die kan ik wel aan!

Maar toen kwam dat gekke mens opeens met iets geks, het was zilverkleurig en je kon er lekker aan trekken..

Aaah, zie mij eens even professioneel bezig zijn, ik vouw gewoon de reflectieschermen uit voor dat gekke mens, wedden dat er geeneen ander paard is die dat durft!
Nu ben ik de stoerste van de hele wereld

Ik ben zelfs stoerder dan jij..

(tip: zet hem in HD-kwaliteit

Gaan jullie ook op mij stemmen met de merrieveulenverkiezing? Wieweet kan ik dan wel een professioneel reflectieschermenuitvouwer worden

Helaas kom ik wel te koop te staan, dus wie verliefd op mij is geworden of een goed plekje voor mij weet mag altijd een berichtje sturen!