Vandaag was het zo mooi weer. Dat vroeg om Mn spekkige wolletje Flint was de pineut Flint is mijn mattie Het is zo'n heerlijk vrolijk en makkelijk veulen Hij staat te koop, maar eigenlijk hoop ik stiekem dat hij nog een tijdje (of een jaartje of 3 ) blijft. Mn handen jeuken om met hem aan de slag te gaan
ja die lijken echt veel op elkaar, kun je goed zien dat ze veel van de moeder hebben
Happinez
Geplaatst: 09-09-12 21:24
Flintje
sandra3235
Geplaatst: 09-09-12 22:48
zou ik ook verliefd op kunnen worden hoor,.... gewoon een mega prijs vragen,of je hebt iemand die hetzelfde ziet in hem of je hebt hem nog lekker lang bij je Hij is super cute iig
randalinpony
Geplaatst: 09-09-12 23:05
Nou volgens mij geeft mams slagroom! Ziet er goed uit hoor!
Adinda, Daar is in ieder geval geen twijfel over mogelijk Hopelijk kan Flint zn hormoontjes nog een tijdje in bedwang houden, want zolang hij er bij loopt kan Fem lekker op de wei Normaal wordt ze al dik als ze er naar kijkt
Mariska, het is dat ik al zoveel ruintjes heb die getraind moeten worden, en volgend jaar komt aimy er ook nog bij, Fem moet af en toe ook voor de wagen om dr spekjes in bedwang te houden......kortom tijd te kort Maar voor eventjes valt er vast wel wat te schuiven