Ik kan niet wachten tot ze wat ouders zijn en het frutselen kan beginnen, af en toe zo lastig om niet even net iets meer te willen, af en toe mezelf op de vingers tikken en echt alleen even voeren en weer weg..
Maar geduld word beloond zeggen ze natuurlijk.
Vorige week een fijne wormenkuur gegeven, omdat ze helaas last hadden van spoelwormen, hierdoor zijn ze ook wat afgevallen en zitten niet lekker in de vacht. Volgende week donderdag op advies van de dierenarts nog een wormenkuur en dan moet het als het goed is helemaal goed komen. Verder zijn ze actief, eten en drinken goed dus mag me van mezelf niet te veel zorgen maken..
Iemand behalve lijnzaad een goede tip om beide veulens beter door de vacht te laten komen?
Dit is Dakota, geboren op 08-02-2012, moeders is een haflingermerrie van 1,45 en vaders is een fries van 1,60.
Natuurlijk erg benieuwd hoe groot meneer dan word! Ondertussen meet hij ongeveer 1,18 dus nog niet eens in de buurt

Nog met mama.

En dit is Pablo, geboren op 03-03-2012, moeder is ook een haflingermerrie van 1,45 en het is dezelfde friese vader.
Ook met mama.

Een paar foto's van bij de fokker.

En een paar foto's van bij ons, niks spectaculairs, al hoop ik dat ze over een maandje er lekker uit zien en we dan een paar leuke foto's kunnen maken.
Lekker knus

Voeten blijken erg bijzonder.

Ook kleine zusjes zijn erg bijzonder. (Nee dit is niet de hele wei, er zit nog een stuk aan de zijkant waar je een stuk hek ziet)

En mijn beste vriendinnetje met mijn lief kameeltje.