# Vanochtend rond 8 uur geboren:
Shelby... A DREAM COME TRUE...
Ze is in 1 woord: ADEMBENEMEND
Op de foto's is ze net 2 uurtjes oud. Ze is diepzwart en echt schitterend getekend, echt een droom...
Ik kan jullie echt vertellen dat ik vanmorgen heel hard heb staan huilen van blijdschap, ik was zooo vol van emotie
Dit had ik dus nooit verwacht, tot voor 3 weken terug wisten we niet eens dat mama Julie drachtig was en nu dit... Een prachtig meisje, een droom...

Nog ff eentje in een link:
http://img24.imageshack.us/img24/4269/shelby1f.jpg
Vader is onze eigen Quarter Horse KING OF LYNXS, mama is onze mooie 21 jaar oude Paint Horse merrie jULIE BUG.
Shelby is uiteraard een roepnaam, stamboeknaam is ondertussen SHEZA MISS LADY BUG geworden

# Toen op dag 2 en nog maar net ruim 24 uur oud, mocht onze kleine dame ff met mama een paar uurtjes in de paddock:

Shelby kijkt hier vol verwondering de "grote wereld" in

Mama Julie waakt ondertussen over haar kleine meid.
# Twee-en-halve week oud, kwamen mijn zwager en schoonzusje op visite, tja en toen moest ze natuurlijk wel ff goed onderzoeken wie zij eigenlijk zijn

Zie ons "Charmeurtje in de dop"...

Ook ff mijn mooie nieuwe halster showen:

# Vervolgens, op donderdag 21 juni, toen ik dus precies 3 weken oud was, is Monica86@Bokt bij mij langs geweest en heeft onwijs mooie foto's van mij gemaakt (nog bedankt Monica

Ff mooi staan:

Vervolgens ff lekker rennen met mama:

En na het rennen ff lekker uitrusten:

En dan als laatste nog ff een "kunst-momentje":

Ik zou het leuk vinden als je mij ff een leuk commentaar zou geven...

Doei, doei,

XXX SHELBY