- May I introduce you: Hija De La Luna
- Opgedroogt en tevens uit de kreukels!
Op 13 augustus 2011 hadden mijn papa:

En mijn mama:

Hun eerste ontmoeting.
Baas verteld mij dat dat erg goed ging, ahoewel mama de schouwhengst eigenlijk veel leuker vond!

Maar baas vertelde mijn mama dat dat niet goed zou passen. De schouwhengst was namelijk een schwartzwalder.
Maar toen zag mama, mijn papa voor het eerst. En dat was liefde op het eerste gezicht!!!
2 dagen later, gingen zij daten. En op 15 augustus was het raak! Papa en mama waren erg verliefd op elkaar!
Baas zegt dat de dracht erg soepeltjes ging, maar aan het eind scheen mama wat moeite met mij te hebben, omdat ik erg veel trapte. Ik heb ook zulke grote benen en lag helemaal opgevouwen in mama's buik!
Mama was pas 15 Juli 2012 uitgeteld van mij! Maar ik, eigenwijs als ik ben.. Besloot het net even iets anders te doen. Dus in de nacht van 8/9 Juli besloot ik maar eens met eigen ogen te bekijken wie er allemaal zo nieuwsgierig naar mij waren!!
Hoe ik precies ter wereld kwam, dat zie je hier:
[KS-ITP] Na 328 dagen dracht is ons wonder geboren! Hija De La Luna!
En nu, een aantal dagen later. Ben ik volgens baas helemaal uit de kreukels. Mama beschermt mij erg goed, want ze heeft zelfs een keer baas gebeten.
IK daarintegen, vind baas erg lief! En ben dan ook heel benieuwd naar haar!!
Baas zegt dat ik soms nogal praatjes heb, omdat ik de vriendin van baas al een paar keer getrapt hebt.

Kijk!! Dit ben ik, in het midden mijn (trotse) Baas, en daarnaast mijn mama!

En dit zijn mijn mama en ik saampjes.

Hier zag ik voor het eerste Douwe de shetlander! Wat een grappige pony is dat! Hij is bijna net zo groot als ik en speelt heel graag met me mee.
Douwe was zo nieuwsgierig naar mij dat toen hij me zag, hij gelijk door het draad heen vloog! 

En hier zijn we aan het kennismaken!

Ik zal ook even laten zien wat voor tuttebel ik ben! Ik kan namelijk heel mooi kijken.

Helaas is baas soms bang dat ze een monster heeft gecreeërd. Omdat ze al tig van deze foto's heeft.

Volgende week ben ik er weer, dan maak ik kennis met de bal!
Nu ga ik lekker naar stal met Mama! Bloempjes en liefs van Luna.. Ahoewel baas mij Luuntj'n noemt!

Haha.