) en waren al langer bezig dat ze foto's van hun nieuwe veulen wouden.Vandaag was het dan zo ver om de kleine zwarte baby parel op de foto te zetten met mama zwarte parel. Ze zijn niet speciaal gepoetst en beide paarden zijn wat bruiner geworden door de zon. Normaal zijn ze dus gewoon zwart

Paspoortje:
Moeder: Ubally
Vader van moeder: Gribaldi
Helaas is de naam van het veulen me ontschoten, maar daar zal ik nog een keer naar vragen!
Moeder Ubally zorgt elke keer weer voor prachtige nakomelingen, waarvan 1 merrie het in bijzonder erg goed doet in de sport. Ik heb al veel veulens van deze merrie
in handen mogen hebben, en deze schoonheid van vandaag kan ik weer toevoegen aan dat lijstje.
Foto's mogen absoluut niet overgenomen worden!!
1. Baby met mama Ubally

2. Verstopt in de bosjes

3. Een vreemde in de wei?

4. Jammer van de oortjes, anders was de foto af geweest!

5. Mooi sfeer plaatje

6. Achter mams aan door de prairie

7. De enige beetje actie foto, er zat niet veel energie in vandaag. Daarnaast wou ik mams niet gek maken, aangezien die een moeilijk rustknop erop heeft zitten en dan de hele tijd door blijft gaan.

8. Mooie foto

9. Even bij de buren gluren

10. Had nog iets meer in het midden gemogen

11. Prachtige mams Ubally

12. Wat een lekker sociaal bekkie zit erop! Normaal brengt Ubally nerveuze en toch wel lastige veulens op de wereld, maar deze is echt ontzettend sociaal.

13. Brave mams, ik heb haar toch al 2 jaar niet meer van dichtbij gezien. Ubally kan ontzettend beschermend reageren en eenkennig zijn. Een vreemde komt haar stal of wei niet in. Dat ik na 2 jaar gewoon de wei in mocht om haar baby te bewonderen, vond ik toch wel speciaal. Was even spannend toen ze dichtbij kwamen kijken bij me, maar al snel had ze me goedgekeurd.

14. Baby werd erg moe van de camera en besloot lekker te gaan liggen in het zonnetje.

15. Daarmee maakte baby ook een eind aan de photoshoot, omdat ze aan 1 zijde een flinke stof laag had