Allereerst even voorstellen.

In het verleden 2 veulens gehad, wat wij hebben kunnen vinden en M2 gelopen. Ze heeft een tijd in Zweden gestaan en wat er toen met haar is gebeurd kunnen we niet zo goed achterhalen.

Heb haar 1,5 jaar geleden gekocht om verder in de sport te gaan, maar helaas hebben we een aantal x de pech gehad dat ze niet goed liep. En ik wilde toch graag een veulen fokken dus vorig jaar op zoek naar een hengst gegaan.
De keuze is op Metall gevallen aangezien ik erg weg ben van hem en zijn nageslacht. 1e keer na insiminatie was ze leeg, 2e keer was er wel iets maar niet levensvatbaar en de 3e keer is Metall bij de hengsthouder gekomen waar Melitta stond en heeft ze, nadat hij op de bok was gesprongen, een vers kwakje gehad.
Momenteel is ze volgens onze berekening 314 dagen drachtig en volgens dekbewijs 318.

En de ooievaars zijn al in de buurt.
En foto van vandaag

Ik zal proberen regelmatig een update te geven. En hoop natuurlijk op een gezond en mooi veulen.
Leef mee met het afwachten op de kleine koffieboon!

veulens van Metall.
. Ze ziet er goed uit. Spannend hoor, ben benieuwd naar het veulen. Melitta zelf kon altijd wel flink sjouwen..
maar dit kon de dierenarts ons vertellen.