kappiegirl schreef:Hij is leuk!
Eindelijk zie ik een veulen van 10maand dat er ook uit zag op 10 maand als het veulen van ons van vorig jaar. Een lekkere slungel en alles een beetje uit verband getrokken... Ik was zo onzeker over die van ons dat de da hier heel vaak voor niets heeft gestaan. Dat omdat ik dacht dat ze zo mager werd maar dat kwam weer door het groeien enz en had wel wat vetjes op de rug en niet op de ribben zeg maar. En nu eindelijk zie ik bij een ander veulen het zelfde haha... Ach die van ons is nu een jaar en staat volop in het gras en is weer een stuk voller en valt het allemaal wel weer mee...
Maar geniet van je mooie mannetje!
Ik had ook schrik met dat mager zijn enzo, dat ik vorige week de dierenarts heb laten komen, die heeft dan bloed getrokken en morgen weet ik daar de uitslag van. zelf zei ze dat hij er goed uitzag en dat al die dingen (mager zijn, misschien eens een doffe vacht e.d) komen door de weersomstandigheden & het feit dat hij op de vorige wei de laagste in rang was waardoor hij dus minder eten kreeg. Ik ga nog wel een topic openen over zijn beenstand denk ik, want hij heeft rechte benen, maar vanaf de kogel draaien ze naar buiten.. De hoefsmid corrigeert nu wel, maar ik had hem gekocht voor de hogere sport, wat dan jammer genoeg niet meer kan lukken. De dierenarts sprak dan over eventuele operatie dmv de pezen ... weet ik veel wat mee te doen .. wou ook graag weten of iemand dat ook kent en wat ze daar dan mee gedaan hebben & hoever je dan nog in de sport geraakt?