Neandro van het Trichelhof

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pacha06

Neandro van het Trichelhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 20:24

Dag allemaal,

Hierbij wil ik jullie voorstellen aan mijn veulen geboren vorig jaar op 27 augustus 2011.
Neandro van het trichelhof.
Hij heeft als afstamming Nescio van het trichelhof ( Negro x Orola) x Liboton's Fun (Admiraal Z x how much v/d richter )
hierin zitten o.a ook de bloedlijnen van jazz, & Alme Z.

Hij is zwartbruin van kleur en momenteel dus 10 maandjes oud.
Hieronder een paar foto's op volgorde van de leeftijd vanaf een maand, 2 maanden, 4 maanden & zovoort.

Hopelijk vinden jullie ze een beetje leuk & laat gerust weten wat je ervan vind!

groetjes!

1 maand oud
Afbeelding

2 maanden oud
Afbeelding

4 maanden oud
Afbeelding

5 maanden oud
Afbeelding

6 maanden oud
Afbeelding

7 maanden oud
Afbeelding

8 maanden oud
Afbeelding

9 maanden oud
Afbeelding

10 maanden oud
Afbeelding

Afbeelding

ayla31

Re: Neandro van het Trichelhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 21:16

wat een mooierd, en met 7 maanden gewoon al een echt ''paard'' om te zien.
wat groeien die snel :D

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 21:18

Hij ziet eruit als een echte goedzak! :P

Pacha06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 21:21

Hihi tis ook een goedzakje hoor :p Voor het feit dat hij hengst is ist echt een heel liefje! :D <3

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 23:48

Hij is leuk!
Eindelijk zie ik een veulen van 10maand dat er ook uit zag op 10 maand als het veulen van ons van vorig jaar. Een lekkere slungel en alles een beetje uit verband getrokken... Ik was zo onzeker over die van ons dat de da hier heel vaak voor niets heeft gestaan. Dat omdat ik dacht dat ze zo mager werd maar dat kwam weer door het groeien enz en had wel wat vetjes op de rug en niet op de ribben zeg maar. En nu eindelijk zie ik bij een ander veulen het zelfde haha... Ach die van ons is nu een jaar en staat volop in het gras en is weer een stuk voller en valt het allemaal wel weer mee...
Maar geniet van je mooie mannetje!

Pacha06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 10:33

kappiegirl schreef:
Hij is leuk!
Eindelijk zie ik een veulen van 10maand dat er ook uit zag op 10 maand als het veulen van ons van vorig jaar. Een lekkere slungel en alles een beetje uit verband getrokken... Ik was zo onzeker over die van ons dat de da hier heel vaak voor niets heeft gestaan. Dat omdat ik dacht dat ze zo mager werd maar dat kwam weer door het groeien enz en had wel wat vetjes op de rug en niet op de ribben zeg maar. En nu eindelijk zie ik bij een ander veulen het zelfde haha... Ach die van ons is nu een jaar en staat volop in het gras en is weer een stuk voller en valt het allemaal wel weer mee...
Maar geniet van je mooie mannetje!

Ik had ook schrik met dat mager zijn enzo, dat ik vorige week de dierenarts heb laten komen, die heeft dan bloed getrokken en morgen weet ik daar de uitslag van. zelf zei ze dat hij er goed uitzag en dat al die dingen (mager zijn, misschien eens een doffe vacht e.d) komen door de weersomstandigheden & het feit dat hij op de vorige wei de laagste in rang was waardoor hij dus minder eten kreeg. Ik ga nog wel een topic openen over zijn beenstand denk ik, want hij heeft rechte benen, maar vanaf de kogel draaien ze naar buiten.. De hoefsmid corrigeert nu wel, maar ik had hem gekocht voor de hogere sport, wat dan jammer genoeg niet meer kan lukken. De dierenarts sprak dan over eventuele operatie dmv de pezen ... weet ik veel wat mee te doen .. wou ook graag weten of iemand dat ook kent en wat ze daar dan mee gedaan hebben & hoever je dan nog in de sport geraakt?