Eigenlijk waren we niet van plan om foto's van Nabeeh te maken, maar hij liep zich zo enorm uit te sloven dat het zonde was om dat niet te doen! En dus kan ik het ook niet laten er weer een aantal te plaatsen Ik hoop dat jullie net zo van mn kleine binkie genieten als ik!
Hm, volgens mij is er iets misgegaan in de opvoeding. Hebben jullie hem wel verteld dat hij geen hond is, maar een paard ? Hij snapt volgens mijn nog niet helemaal dat paarden de staart normaal gesproken naar beneden houden..
Heerlijke foto's! Wat een geweldig showbinkie, echt heerlijk om naar te kijken! Sorry, ik kon het even niet laten :p
Tjinta
Geplaatst: 20-06-12 18:26
prachtige Nabeeh... showen kan ze wel!
Mijn eerste gedachte was ook hahaha duidelijk waarom hier gezegd wordt arabierenstaartje als die van ons de staart omhoog doen. maar ze winnen het van geen kant van Nabeeh...... geweldig stijlrechtop!
Kan me voorstellen AZ dat je hier spontaan foto's van gaat schieten. Geniet ze!!
Al_Zawraa
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-12 12:05
Genieten lukt zeker! Heerlijk, zo'n vrolijk kereltje in de wei, en ergens zie ik ook wel gelijkenissen met Rahnanah, wat hem natuurlijk nog specialer maakt. En hij heeft ook nog eens een fantastisch karakter, dus we zijn erg blij met hem.