Nog vlak voordat Abbey en Alonna op date zijn gegaan heb ik nog even wat foto's kunnen maken. Abbey verhaart waardoor ze een streep op dr hoofd heeft staan
01. 02. 03. 04. :wub: 05. 06. 07. 08. 09. 10. 11. 12. 13. 14. 15. En long time no see.. Aisha!
@EngeltjeS Steyn heeft zeker die uitstraling maar toch is het niet zo'n boef hoor! Het is een grote knuffel, echt mijn vriendje.. Helaas moet die verkocht worden! Abbey is een grotere boef, je kan ook geen 2 passen doen zonder dat ze er bovenop staat
Tjinta
Geplaatst: 15-05-12 12:30
Werkelijk prachtige veulens heb je Pauk. Jammer dat Steyn weggaat, maar ik begrijp er dus uit dat ook jij geen hengsten kan houden.
Nu zijn Alonna en Abbey dus naar de hengst om Alonna te laten dekken. Spannend. Hopelijk zijn ze gauw mama drachtig en wel weer thuis.
Tjinta.. Dan moeten ze de opfok in.. Moet zowiezo inkrimpen dus als ik Steyn zou willen houden moet er een ander weg.. Nu ben ik altijd gek op hengstveulens, daar heb ik nou eenmaal een zwak voor en dat zal met meer hengstveulens zijn dus ik kan niet alles houden. Maar ik ga natuurlijk mn best doen om een supergoed nieuw baasje te vinden voor hem!
SJ Abbey is een stukje groter maar die was met de geboorte ook al ruim een meter.. Steyn is wat kleiner maar met flinke stelten dus die groeit ook wel flink uit
@ Faniek.. Ze lopen wel wat bij mekaar in de buurt maar echt spelen nog niet. Steyn loopt vooral bij z'n 2e mama rond(Pauk) en weet Orion te vinden voor de melkbar. Abbey is nog veel bij Alonna want die beschermt haar nog erg goed!
Tjinta
Geplaatst: 15-05-12 17:57
Ha voor die knapperds vind je sowieso wel een goed tehuis, je kunt nu eenmaal niet alles houden toch? Bovendien kun je zo iemand heel blij maken met een prachthaflinger...