Marit is na 356 dagen dracht eindelijk bevallen van een prachtig ventje genaamd Neduah! Vrijdagavond 11 mei om kwart voor 8 is hij ter wereld gekomen. Hij is in de wei geboren tussen alle andere paarden. Alles gaat goed met moeder en zoon Gister zijn ze 3 uurtjes de wei in gegaan en daar liet Neduah al een mooie galop en draf zien. Het is een heerlijk stel!
Net geboren:
1 dag oud:
En vandaag, 2 dagen oud:
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 14-05-12 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel en tekst op verzoek aangepast
Ahhh schatig! Wel grappig dat ze gelijk al buiten geboren is!
Bazinga
Geplaatst: 13-05-12 17:11
Gefeliciteerd! Lief , mooie mama ook!
Tjinta
Geplaatst: 13-05-12 17:13
Nogmaals gefeliciteerd Jastiehorse. Niabella is prachtig en haar naam vind ik echt superleuk. Lekker in de volle wei geboren en ook nog op een goed tijdstip. top dat alles goedgegaan is, je hebt er lang genoeg op moeten wachten.
Genieten!!
Syb_sem
Geplaatst: 13-05-12 17:14
Super leuk!! Gefeliciteerdd!
Christadk
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-12 17:14
Tjinta ik heb er idd lang op moeten wachten maar het was zeker de moeite waard Ben echt super blij met ze!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 13-05-12 17:18
Het lange wachten is snel vergeten als ze er eenmaal zijn.
Het is een mooie dame, met een mooie naam. Ook heerlijk, gewoon op de wei geboren. Waren de andere paarden niet nieuwsgierig? En staan ze nu apart of nog steeds in de kudde?
De andere paarden waren zeer nieuwsgierig. Knokken met elkaar, ze wilde allemaal Marit en veulen beschermen. We hebben gelijk de paarden eruit gehaald zodat Marit en de kleine wat rust hadden. En ze hebben nu een eigen wei tot hun beschikking totdat ik denk dat ze de groep in kunnen.
ze is echt leuk zeg. Was het wachten meer dan waard. Je heb het weekend heerlijk weer gehad om van je dames te genieten. Geniet maar van t klein zijn. Ze groeien hard.
@Muzefee, idd mooi hoor zo'n buiten bevalling..had het alleen niet verwacht @Rozahorse, Nia blijft ook bij mij @Faratjuh, helemaal vergeten je een pbtje te sturen! Knap zusje heeft Fitany erbij Ik geniet er zeker weten van. Ze is zo lief