Nu alweer 1,5 week geleden beviel ons logeerpaard en maatje van mijn eigen paard Zonneappel van een prachtig groot hengstveulen. Ze was gedekt door Valdez. Na 23 dagen over de uitgerekende datum beviel ze in nog geen half uur tijd van een gezond hengstveulen, die afgelopen dinsdag de naam Hilton van zijn eigenaren heeft gekregen. Deze foto's zijn van afgelopen zondag, het veulen was hier een week oud en is ontzettend brutaal! Na 2 dagen liep hij al niet meer achter zijn moeder aan maar vond mijn eigen paard een stuk interessanter.
In dit topic Hilton's eerste hele middag buiten en aanraking met gras! Mee eten probeerde hij ook al, helaas kon hij de sprietjes nog niet afgebeten krijgen. Nu lang genoeg gekletst, hierbij ons heerlijke logeerveulen!
Luisteren naar jou? DOEI MAM!

Toch mist Zonneappel Rody toch echt wel. Er bestaat na een week toch meer dan alleen maar haar veulen!

Plat door de bocht

Mooie hele ruime stap

Ik lijk niet op mama

Mama, wat doet u nu?!

Ik ben geen paard, maar een vliegtuig! WHIEE!

Mooi fotomomentje

Ik kan ook m'n neus al uitsteken

En toen mocht ik voor het eerst op de wei. Wat is dat toch voor gek groen spul?

Moet ik er over springen soms? Als het nou niet lukt in de dressuur kan ik altijd nog als springpaard?

En als dat niet lukt kan ik altijd nog als antilope naar de dierentuin!

En na zo'n indrukwekkende en enerverende dag kun je natuurlijk niets anders dan.. slapen

En nog een speciaal plekje voor mijn grootste liefde