Zondag 29 april viel me op dat Zafira wat slijmslierten verloor... maar dat is vreemd? Ze moest nog zeker 2 weken en bij alle voorgaande veulens was de telkens juist te laat...? Nou ja, het zal wel zo zijn. Staart maar voor de zekerheid gevlochten en regelmatig even kijken. Voor ik naar bed ging tegen 1 uur leek er helemaal niets meer aan de hand, dus ik dacht dat het vals alarm was. Ik werd 's morgens wakker tegen half 6 en overlegde met mezelf of ik even zou gaan kijken. Maar egoisme overwon en ik koos voor mijn warme bedje. Om kwart voor 7 echter voelde ik me heel wakker en de nieuwsgierigheid nam de overhand. Broek aan, jas over m'n pyjama en daar slofte ik heen. En zowaar... ik werd begroet door 3 in plaats van 2 paardjes.
Om kwart voor 7 zag het er zo uit:

Na het klikken van de nodig foto's en het opdelen van het weiland in 2 stukken zodat mama en zoon even rustig op gang konden komen had ik het plan om verder te gaan slapen, maar dat lukt voor geen meter!

Vandaag even mijn canon weer ontstoft om wat propere plaatjes te schieten. Ze mochten vandaag even lekker op het gras en dat zijn altijd de leukste foto's! Geniet van deze knappe vent

Ik kan ook al heel hard rennen hoor!

en bokjes maken

Pffff, best vermoeiend dat spelen in het groene spul