Gister avond op 334 dagen dracht rond kwart voor 8 heeft Judith razend snel haar prachtige zoon op de wereld gezet.Flynn van stal DenciEen vos hengst[KS-ITP] Judith 300 dagen drachtig!Ik heb nog geen droog foto's, die komen nog!
Gefeliciteerd Dennis!!! Dat was wel heel flitsend snel.Ben heel benieuwd naar droogfoto's van dit kereltje.Leuke naam trouwens.
Flynn knappe vent!En Juud is zo ervaren dat ze het even binnen een kwartiertje op de wereld zet Stevig kind, voor juud haar doen trouwens.
Mooi beestje! Ik ben ook wel heel benieuwd naar droogfotos!Hopelijk wordt het weer lekkerder, kan ie lekker buitenspelen
Voor Judiths doen is hij zeker groot. Die geeft normaal hele kleine schrielige veulentjes die het eerste jaar ook niet erg knap zijn.En het landingsgestel weer in vouwen, lukt al een stuk beter dan gister Dit is Edje, Flynn z'n grote volle broer[KS-ITP] Geboren: Eddie van stal DenciEn papa Yaan van de Egchelsehei
OOOOOOOOWWWWWWWWWWWww wat een lieffie!Hij is zo anders als alle eerdere veulens die ik van Juud heb gezien