Vanochtend tegen half 8 telefoon, toevallig had ik de huistelefoon op m'n kamer liggen. Ik kijk op het scherm en zie de naam van de stalbaas, dus eerste gedachte was natuurlijk dat er een veulen moest zijn! Dus ik neem op en het eerste wat hij zegt; "Er is een veulen!" Dus ik was wel verrast, maar niks drong tot me door met m'n slaaphoofd. "Jah" zegt hij "Heaven heeft een veulentje!" Toen had ik natuurlijk gelijk m'n slaap uit! Nog een paar keer vragen, want geloofde mijn oren niet. Ze had totaal geen teken gegeven, nu heb je dat natuurlijk snel bij een maiden merrie, maar had toch gedacht dat ik op z'n minst wel IETS zou merken aan d'r.

Binnen 5 minuten zat ik op de fiets, gelukkig is het een minuut fietsen.

Heaven bewijst zich als een lieve en zorgzame moeder die voor haar veulen zorgt of is het normaal voor haar. Natuurlijk niet heel gek met al die veulens om haar heen telkens. En nu herken ik haar hinnikje van de laatste tijd ook, wat ik al benoemde als mama-hinnik. Ze kon de laatste weken zo lief hinniken naar de anderen, nu doet ze dat naar het veulen en het is zó aandoenlijk!

Volgens mij heb ik inmiddels wel genoeg gel*lt, tijd voor meer info en foto's!

De naam zal zijn Nevaeh Ddu! Nevaeh is 'simpelweg' Heaven omgekeerd en Ddu staat voor zwart in het Welsh.

Vader is Brouwershaven's Diamond Hit, Heaven zelf is een dochter van de zwarte Boomer, waarvan ik verwacht dat de kleur daar wegkomt.

#1. Lieve mams.

#2.

#3. Moet ik me zorgen maken om het blauwe oog?

#4. Met z'n drietjes.

#5.

Ik ben zo verliefd! Ik blijf nog wel even zweven op m'n roze wolk...