Na al die jaren was de hoop op een merrie bijna vervlogen, maar dit jaar was Nathalie anders, ik kon haar gedrag en zijn niet identificeren met voorgaande jaren, ze was echt compleet de andere kant om. Dus mijn eerste ingeving; dat moet een merrie worden! Toen ook bleek dat ze vrij snel slappe banden had, volgelopen uier etc. kreeg ik helemaal het idee dat ze niet over tijd zou lopen. Ze had zulke slappe banden dat ze amper nog fatsoenlijk recht kon lopen! Gedurende de vakantieweek van de stalbaas dachten we toch dat ze het nog even binnen hield voor zijn thuis komst, maar vrijdag de 13e april besloot ze anders. Uier zo strak dat ze wijdbeens liep, banden nog slapper dan slap en maar niet buiten willen wezen.
Het is 's avond's hard gegaan, we waren erbij toen de vliezen braken etc. en om 22.05 is ZE ter wereld gekomen, een échte merrie, haha! Hoewel we pas na 10 minuten hebben gekeken.

Inmiddels is ze een week oud en eindelijk buiten geweest. De omstandigheden lieten het eerder nog niet toe, dus ze stuiterde natuurlijk al flink door de stal. Vandaag was het zo ver en ze heeft genoten van alle indrukken!

Nu is het aan jullie om mee te genieten van deze wolk (en draak) van een dame!

#1. "Zeg ehh... Wie heeft die lampen zo fel gezet? Wat aan bak licht!"

#2. "Sorry, ik sta genageld aan de grond, WÁT een wereld!"

#3. "En dan zit ik ook nog opgescheept met van die lange stelten, wat moet ik ermee?!"

#4. "Ze zeggen dat dit roze halster me heel mooi staat, maar ik vind het maar een vreemd ding. Kan 'ie ook af?"

#5.

#6. "Eens zien hoe hard ik met deze benen kan." *VROEM*

#7.

#8. "De baas zei dat ik even lief moest kijken, zo goed dan?"

#9. "Fijn, dan ga ik verder mammie klieren!"

#10. "Check mijn voorbeen spierbundels dan!"

#11. *SJOEF*

#12. "Yihaaaaah!"

#13. "Kiekt mie es goan!"

#14. "Van al dat rennen wordt je wel erg dorstig, gelukkig loopt de melkbar met me mee, super uitvinding!"

#15. "Je zult maar zo'n lieve mama hebben..."

© http://www.jw-fotografie.nl 2012
Foto's mogen niet worden gekopieerd of gebruikt worden zonder toestemming.