Vannacht is Theodora (vd Halve maan) bevallen van een prachtig valkkleurig hengstje. Theodora was rond deze tijd al uitgerekend, ze was tonnetje rond (Klik) maar verder leek het veulen nog wel even op zich te laten wachten. Gisteravond rond 23:00 ben ik nog gaan kijken, nog geen hars, niet onrustig. Dus ik ben gaan slapen want ik had niks verwacht. Vanmorgen wakker geworden en ik voelde me niet fit, dus ik ben snel de pony's gaan voeren zodat ik weer in bed kon kruipen.
Ik deed de staldeur open en schrok me dood, er stond al een veulen naast die al redelijk opgedroogd was. M'n moeder snel geroepen en alles nagekeken.
En gelukkig is de bevalling helemaal goedgegaan. Navelstreng op een mooie plek afgebroken, vlies helemaal compleet.
Moeder en zoon doen het perfect, alles gaat goed en Theodora is een geweldige moeder voor de kleine.
Over de naam waren we het eigenlijk al voor de bevalling eens, dus de kleine gaat nu door het leven als Perry's John

Net ontdekt:

Vanmiddag heb ik ze eventjes buiten gezet maar ik vond het toch wel wat frisjes voor hem. En aangezien meneer meteen naar de andere paarden rende in plaats van bij (een zeer ongeruste) Theodora te blijven leek me het beter om daar eerst nog even mee te wachten, morgen maar weer eens proberen.

En weer in de stal:

Ennn, issie niet leuk?!