Het is een hengstje genaamd Hotshot. Het is een vosje met een kolletje en 3 witte voetjes. De vader is Uphill, en mams is Zarona.
Zarona is gewoon een merrie van de manege, maar wou de foto's van dit SUPERSCHATTIGE veulen met jullie delen.
Hij is erg nieuwschierig, en staat momenteel lekker elke dag met moeders buiten in het weiland. Ik les op dinsdag, dus gister heerlijk in de buitenbak naast het weiland gereden. Alle koppies gingen naar Hotshot (vind dat zo leuk!).
Alleen is Zarona HEEL beschermend, en is mijn paardje altijd erg schrikkerig, en erg onderdanig, en daarbij, ook ERG wendbaar..
Dus ik stapte rustig langs, en toen zat Zarona bijna in het hek, gevolg hiervan? Mijn paard draaide een hele scherpe wending, kwam geschrokken de lucht in en ging in volle galop door de bak heen. (Paardje is spring gefokt, en stonden allemaal hindernissen in de bak.) Was alleen aan het uitstappen, dus met hele lange teugels op mn paard door de bak heen geraced, waarbij ze over een paard balken op de grond heen sprong..
Goed, even ter zaken.
Hier de foto's.
Hij is erg klein, maar ik vind hem (al zeg ik het zelf) erg mooi gebouwd.