Vorige week dachten we nou komt ze lag te puffen in der stal, liggen, staan, liggen, staan super onrustig.. tante lief elke keer eruit en natuurlijk geen veulentje

Tessa heeft voor het handje om der veulens wanneer je net niet kijkt ze er uit te gooien dus dit jaar MOETEN we er bij zijn.. alles staat standby, camera op scherp volle batterij.. Kom maar op met het veulentje..
Ik wordt per whatsapp door mijn tante super op de hoogte gehouden hoe alles er voor staat, de hele dag doen we niks anders dan en en en?? haha

Nou maar even de vader van het toekomstige veulentje voorstellen

Marschwood Regalo

Half amerikaans.
Kleur: créme-dun bont
Hoogte: 88 cm
V: MH Tuffs Eros
M: Birchwood Silver Lady
MV: Melincue
1e in rubriek mooiste bonte en werd tot Grand Champion uitgeroepen..
Rega heeft al zoveel verschillende kleuren gegeven dat we echt niet zouden weten wat er uberhaupt uit gaat komen..
Onderandere: valk, bruin bont, zwart bont, bay-dun, bruin, bay dun bont, créme-dun bont, créme-dun pintaloosa,bay-pinto, buckskin pinto.. genoeg keuze dus..
De foto's van tessa der uier vorige week..

Paar dagen erna

Vandaag.. Haar buik is helemaal naar achter verplaatst en pff wat is ze dik..

Uier vandaag incl harspuntjes..

Tessa bevalt op de meest onverwachtse momenten, dat je net weg bent of net bent geweest, zonder bijna geen uier of terwijl het er uitspuit.. Het is dus een complete verrassing

Ik hou jullie natuurlijk allemaal op de hoogte

PS: als jullie een leuke naam weten voor zowel hengst als merrie is welkom! Mijn tante wil iets met indiaans ongeveer.. iets met een mooie betekenis.. dus geen standaard naam