purdy radiant fire, is drachtig van king of lynxs, (zwarte quarter) moeder van KH expressive fire (Shan) staat in een ander forum, wat denken jullie???
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-03-12 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto's direct zichtbaar gemaakt
die kleur noemen ze red dun, ze heeft tot nu toe alleen nog maar bonte veulens gegeven, maar ik ben helemaal blij met een zwart merrieveulen hoor ze is 27 april uitgerekend
Ah, ze is dus dun, is wat moeilijk te zien als ze ook vlekjes hebben. Ik houd het toch op zwart.
Is het trouwens meteen te zien of het veulen ook de dun kleur heeft? Zeker bij die paints valt vaak de aalstreep en de wildstrepen op de benen weg, en een veulen heeft vaak ook een wat vale kleur.
tiwi1969
Geplaatst: 17-03-12 15:07
Ik ben niet zo thuis in alle "Amerikaanse" kleurtjes. Snap ook werkelijk niets van alle kleur berekeningen die ik voorbij zie komen. De kleur van Pury vond ik opvallend omdat de keurverdeling zo mooi is.
Alleen Sabino is mij bekend omdat ik daar zelf mee fok. (zie profiel)
nee uit deze merrie niet, maar ik fok al 5 jaar paints (deze merrie voor de tweede keer) en ik heb 5 jaar op rij hengstveulens gehad, terwijl ik heeeeeeeeel graag een merrie veulen wil, vorig jaar had ik bij 3 merries, 3 hengstveulens, maar het komt vast een keer goed, ik houdt jullie op de hoogte