Champs is een amber champagne arabische hengst (87% arab) van 1.53m
Zijn vader is Khalvin Khlein KPM en zijn moeders vader is de bekende Anthal
http://www.allbreedpedigree.com/kharamel+gf
Kharamel GF

Goldy verwacht als eerste haar veulen, namelijk eind april.
Goldy is een 17 jarige sooty palomino welshpony. Ze was mijn allereerste eigen pony, wat het voor mij dus extra speciaal maakt.
Ze heeft al 2 keer eerder een veulen gehad, de eerste was een palomino merrie en de tweede een koffievos merrie. Ik heb voor dit jaar weer een merrieveulen besteld

Goldy

Onze tweede merrie, Valki, is pas sinds heel kort bij ons. Ze was van een kennis van ons, maar wegens omstandigheden moest die haar verkopen.
Ze is vorig jaar nog gedekt door Champie en verwacht over niet al te lange tijd ook een veulen van hem. Ze is begin mei uitgerekend.
Valki is een valk bonte appaloosa merrie van 8 jaar oud. Ingeschreven in het appaloosa stamboek.
(Onderstaande foto is van vorig jaar toen ze hoogdrachtig was. Haar buik is nu nog niet van zo'n omvang

Valki

Deze week zal ik bij mooi weer eens even wat foto's maken van hun drachtige (hang)buikjes

Anyway, wat denken jullie dat hier voor regenboogpaardjes uit gaan komen?

Ik hoop op 2 merrieveulens en dat ze in ieder geval beide het champagne-gen doorkrijgen.

Maar ik zou het ook helemaal niet erg vinden wanneer ze van hun moeders ook alles meekrijgen zoals het creme-gen, bontfactor en evt appaloosa.