Een paar weken geleden nam ik de beslissing die mijn pensionhoudster al een tijdje zag aankomen: mn kleine vriendje Biscuit ging te koop omdat bloed kruipt waar het niet gaan kan. In mijn geval was de wens voor een eigen Arabier toch sterker dan ik dacht. Was geen makkelijke beslissing, maar Biscuit heeft een heel goed huisje gevonden en ik heb sinds vanmiddag het veulen op stal staan dat mij de knoop deed doorhakken!
AF Umoyax
AF Umoyo x AF Max Maya x Aparan
Hengst, geboren april 2011

Eerste kennismaking op 20-11-2011
Was heel bijzonder eigenlijk... Er stonden nog 2 vreemden in de bak, maar Umoyax kwam de hele tijd naar míj toe... Hoe kan je daar nog weerstand aan bieden dan?

AF Umoyax groeit hier op met nog 2 AF hengstveulens, waarvan 1 zn halfbroertje

Ik ben...flabbergasted eigenlijk. Vooral verschrikkelijk gelukkig. Vanmiddag kwam Umoyax aan en heeft hij kennis kunnen maken met de andere 2 veulens. Ging (logischerwijs) helemaal prima, hij trekt vooral erg naar zn halfbroertje toe

Ik ben echt meer dan gelukkig... Na al die jaren is mijn droom dan uitgekomen. Ben er echt stil van.. Mijn nieuwe kanjer

Hij kan ook enorm lekker lopen, al hadden we vanmiddag in de bak het idee dat ie nog niet zo goed weet wat ie met zn lange benen aan moet

Hier een filmpje voor de nieuwsgierigen

Leuk dat je even keek, laat je ook een berichtje achter?