doei schreef:
Ze heeft een flinke bos manen ja, hopelijk worden ze ook mooi lang met de tijd
Ja ach, ze krijgt vanzelf weer een mooie look van het voorjaar hopelijk.UMayDream schreef:Wat een leuk veulen zeg

!
Foto 7 is echt schattig haha

En een flinke bos manen heeft ze al!

Bedankt.
Ine23 schreef:Kyra is zo knap

! Raven is volgens haar paspoort ook van 30 maart, dus dan kunnen ze lekker samen hun verjaardag vieren

(stiekem is ze van 30 april, maar klein foutje op het paspoort denk ik

).
Ze ziet er super uit, echt zoals Raven momenteel, overbouwd en rond en gezond

! En lopen als de baasjes er zijn, dat is toch niet leuk? Knuffelen en spelen is veel gezelliger

Haha een foutje... maar nu mag ze haar verjaardag op dezelfde dag als kyrtje vieren.
Kyra heeft haar paspoort nog steeds niet, kvth is denk ik de orginele papieren kwijt geraakt en geeft ons nu de schuld.
Wij hebben alles opgestuurd en zeker weten het goede, hun hebben alles op rekening gezet voor ons en wij hebben alles betaald en zijn nu ook lid, chipper en schetser zijn langs geweest maar alsnog sturen ze haar paspoort niet op....
En ze zijn ook zo asociaal aan de telefoon, raar mens wat daar werk. Deze week weer proberen te bellen...
Liekjje schreef:Kyra
leukleukleuk
ooh jeetje wat gaat ze snel zeg!
Ze gaat echt snel nou en krijgt nu al een beetje het lichaam wat ze hoor te krijgen!
vooral op foto 4 vind ik dat je dat gaat zien.
en wat fijn dat ze lekker nog buiten staat met dit weer..
Ja echt fijn voor ze
Sjolvir schreef:Ach modelletje is inderdaad momenteel wat uit verhouding, maar zo te zien gaat ze richting
mooie stoere haflinger dame.
Fijn dat ze het zo naar haar zin heeft.
En wauw die manen!!
Ik denk het ook, echt een tankie is het.
_Aurora_ schreef:Wat is het een echte naarlinger haha! Maar ze blijft echt super leuk!
Die gaat denk ik een grote bos manen krijgen!
Echt een naarlinger is ze ja
Sabbientje schreef:Heb gisteren nog gelachen om die van jullie.
Madame had jeuk en was haar hoofd aan het krabben aan dat kleine stukje paal wat je op foto 19 ziet.
Het is ook echt een beer als je die andere smalle dingetjes ernaast ziet

Haha gek beest. Ja ze is echt een tank tussen al die smalle veulens._merel_ schreef:Wat n knappert!!! Ik opende het topic en moest gewoon 2 keer kijken ze lijkt onwijs op mijn merrie, vooral toen ik haar kocht! Is de afstamming bekend van jou knappert?
Haar moeder heeft geen papier en is ons eigen merrie, vader is No LimitxMayo schreef:Wat een heerlijk beestje!

xMayo schreef:Wat een heerlijk beestje!

Ze lijkt op Saffier, veulen van Elvera. Begin september verkocht.
Wat leuk dat ze er zoveel op lijkt.

En de rest ook bedankt voor de leuke reacties op ons monstertje.
Ze lijkt op Saffier, veulen van Elvera. Begin september verkocht.