Gister mocht ik me weer eventjes uitleven met de skippybal, het was een korte training want daarna mocht ik ook nog mee een stukje over de weg!

Eerst besluip je de bal voorzichtig...

Om vervolgens een mooie achterwaartse ninjatrap uit te voeren!

En dan een nieuwe aanvalstactiek die ik heb uitgevonden...
De: gooi-je-hele-gewicht-tegen-de-bal-aan-tactiek, dit is overigens ook handig als een andere speler niet helemaal doet wat je wilt..
Dan kan je diegene ook lekker pesten..

En nog een nieuwe aanvalstactiek, ik moet er nog wat aan sleutelen want het is nog een hele oefening, namelijk..
De koprol te skippybal, ik noem hem de skippyrol!

Ziet er misschien wat eng uit maar ik had de grootste lol, wil jullie gewoon even laten schrikken!

En dat was mijn training voor die dag alweer!

De dag ervoor ben ik lekker veel gekriebeld door m'n verzorgmens, ze was alleen wel erg maf bezig, zo moest ik lachen voor de foto..

Ging ze met haar schoenen mij op mijn schouders kriebelen, dat was wel heeeel lekker, maar best maf!

En ik ging ook nog vriendjes maken met de groooote waakhond!

En nu geef ik het woord eventjes aan mijn grote etterbakkerige zussie..

Ik ben dus etterbakkie Djune, waarom ik etterbakje heet? Look at me!

Maar ik ben ook wel heel erg lief hoor!

Zo vind ik het heerlijk om samen met mijn verzorgmens te dutten en knuffelen

En ik doe aaaaaaalleeeeees voor een stukje wortel

Zo liet verzorgmens mij ook zien dat dat gekke grote reflectiescherm niet zo eng was (stiekem deed ik het alleen voor de wortel hoor!)

Zijn jullie er nu van overtuigt dat dat ik ook wel heel lief kan zijn?

En gister was er ook een ander meisje mee, volgens mij is ze 10 jaar en die ging ons filmen en die heeft dit filmpje van ons gemaakt voor ons verzorgmens, moet je ook zeker kijken, zie je ons in actie!

Nou dat was het voor deze keer, tot de volgende keer (met mij en de skippybal natuurlijk

PS, ik doe ook mee aan de boktmerrieveulenverkiezing heb ik gehoord!