Ik ben Zoë, een heeeeele pluizige en knuffelige shetlander en mijn beste vriendinnetje is mijn halfzusje Djune, wij pesten elkaar graag!
Maar zaterdag had het mens opeens wat nieuws bedacht, ik moest mee uit de wei, iets wat ik nooit goed durfde, op de een of andere manier vind ik het heel erg eng..
Maar nu ging het ene mens voor mijn neus zitten en deden ze het hek heel wijd open en ze lokte me met een worteltje mee, terwijl het andere mensen mij voorzichtig voetje voor voetje hielp te verzetten.

En toen ik voor de helft buiten de wei stond merkte ik opeens dat het helemaal niet zo eng was en besloot ik heeeel stoer te zijn en zelf verder te lopen en toen kreeg ik een heerlijk stukje wortel!

Toen namen de mensen me mee naar het kleine weilandje en daar lag een gek rond ding en dat mocht ik grondig gaan onderzoeken en dat vond ik wel heel erg leuk, nu weet ik wat ik later wil worden: Prof-skippybal-aanvaller

Vinden jullie dat niet stoer?
Eerst begin je eventjes met een goede opwarming met je baas! (hier heeft de fotografe het touwtje weggetoverd, knap he!)

Dan ga je eventjes voorzichtig voelen aan het vreemde ronde ding

Dan zet je in één keer de aanval in!!

Maar oei pas op dat ding rolt, dus je kan er vanaf rollen!

Maaar, laat niemand het merken dat je niet wist dat je er af kon rollen.. Dus doe je er een lekkere rolsessie achteraan!

De volgende keer moet je er dus niet afrollen anders wordt je nooit gescout voor het prof-skippybal-attackers-team!

Nog een andere techniek: de zit-op-de-skippybal-techniek, hier moet je wel eventjes goed op oefenen hoor!

Dan nog eventjes je beste duiktechnieken showen!

Ik hoop dat deze actie de scouts overtuigd om mij in het prof-skippybal-aanvallers-team op te nemen!

En dan mag je er wel eventjes lekker bij gaan liggen hoor, lekker uitrusten!

Ten slotte kan slijmen bij het mens met kusjes nooit kwaad

Oja trouwens, wisten jullie al dat mijn halfzussie/beste vriendinnetje echt knettergek is voor de camera.. Maak kennis met Djune

Maar ze kan ook normaal doen hoor!

Tot de volgende keer! Wieweet ben ik dan al wel gescout voor het prof-team!