gister zijn we even bij gysha geweest en werd ze gechipt,als alles goed is komt ze zaterdag naar ons toe ,en kan ze met ons even oud pony veulen lekker in de wei lopen.hier wat foto's van hoe ze er nu uit ziet.ik hoop dat jullie ook zo van haar kunnen genieten
Wat een lekker veulendier! En ook mooie stallen op de achtergrond.
keona
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-11 17:43
ja we zijn erg blij met haar,de stallen is bij romina steiner waar ze nu staat.het zijn ook erg mooie stallen.
ja denk dat ze zeker mooi bij Llevado zou staan.
ze heeft inderdaad zebra streepjes deze heeft ze van pappa mee gekregen.we moeten haar nog even op kleur laten testen want ze is of wild kleur gen op bruin of wild kleur gen op valk.maar ze blijft deze prachtige kleur houden misschien ietsjes donkerder maar dat is het.
nieuwe foto's ze staat nu bij ons thuis en ze is dikke vrienden met ons ander veulen dat 2 dagen jonger is als haar.zelf vind ik haar nog wat mager maar dat zl wel gou er aan zitten,hoop dat ze snel zo uit ziet als ons dikkertje(ons andere veulen).haha ik hoop dat jullie weer genieten van de foto's
dank je,ja wij vinden de kleur ook echt gaaf. het andere veulen is een kruising vader was een new forest 130cm en moeder (staat op de foto op de achter grond) is een tinker X welsh van 130cm,waar we mee mennen.het veulen komt later naast mams in de koets te lopen.
Balou_lover schreef:
Knap stel zo hoor Vind haar kleur echt heel gaaf!! Wat is het andere veulen er voor 1??