Het was voor mij op de keuring een bijzondere dag!
Sjolvir werd eindelijk ster! En dat na vanaf okt/nov kreupel te zijn geweest en net pas weer een maand goed te lopen.
Wat is het toch een wereld beest! (verheug me stiekum alweer op menlessen en rondje dorp boemelen.)
[KS-ITP] To finish to perfection! Wanneer zal het komen? (deel 1)
[KS-ITP] She is my Desire, Hepsi, Sjol haar veulen (deel 2)
[KS-ITP] Heb jij vandaag al GeHepsineusd??? De therapie voor alles. (deel 3)
[KS-ITP] De Hepsi, vrijheid, blijheid, pink is beautifull! (deel 4)
[KS-ITP] Hepsi, heeft moeite met het aanvaarden van gezag. (deel 5)
[KS-ITP] Hepsi, the sweet, lovable, cuddly but ohh, so naugthy (deel 6)
[KS-ITP] De Hurry up Hepsi wordt al groot, nou ja.. relatief gezien.. (deel 7)
Dit keer veel foto's met dank aan verschillende mensen, want zelf keuring lopen = geen foto's maken.
Dus Esther, Anita en Vera, bedank!!!
Hepis het brutale kleine pieperdepiep beest, dat na haar slechte start, nog steeds groeit als kool.
Hepsi ging naar de keuring in Barendrecht, waar mijn kleine ondeugende dametje een A premie in ontvangst mocht nemen.
Mijn kleine zieke zielige zorgenkindje! Niets meer van te zien van die rare start, behalve dat ze nog iets kleiner is, maar dat haalt ze wel in.

Nee, hier mocht ze die premie niet in ontvangst nemen, hier was de Hepsi allang gekeurd
en was het de beurt aan Sjolvir, maar de Hurry up Hepsi zou de Hurry up Hepsi niet zijn,
als die er niet lekker tussen door kwam rennen, springen, bokken en hupsen.
Hier een serieuze poging van mij Sjolvir fatsoenlijk voor te brengen en een paar Hurry up Hepsi Hoefjes te ontwijken.

Voor meer losse Happy Hurry up Hepsi's die het voorbrengen van Sjolvir verstoorden

https://picasaweb.google.com/Sjolvir/20 ... chtEsther#
Even voor de goede orde, kleine madammeke haar mamma deed het super op de keuring!
Mijn model merrie werd STER!!!! Sjolvir dankjewel!!!
Meer kan ik van Sjolvir niet wensen, ze heeft nu alles wat mijn hartje begeerde!
(fjorden anders systeem dan KWPN)
Hepsi mocht namelijk alleen toen even los, omdat Sjol zich met Hepsi vast niet toonde.
Eerder die dag..
De Hepsi op haar netst, zo schoon is ze nooit!
Avond ervoor gewassen en 'tuurlijk 's morgens weer bagger vies,
dus konden Hepsi en Sjolvir nog een keer door de wasstraat.

Hoe lief, braaf en voorbeeldig de Hepsi thuis was met oefenen, zo stout was ze nu.
Ze lijkt echt!! op haar mammie!
Terwijl ze van trailer naar keurings terein zo mak was als een lammetje, is mijn arm 1 m langer geworden
bij de veulen keuring.
En die van Claudia bij de merrie keuring. Claudia bedankt voor het daar met Hepsi lopen (of was het andersom?

En Viv bedankt voor het meelopen bij de veulen keuring met Sjolvir.

Aan het einde van de dag, Sjovir dus stermerrie en Hepsi een A premie, tijd voor wat lekkers!
Hepsi was ondertussen gechipt en trotse bezitter van haar eigen paspoort!
Waarbij opgemerkt moet worden dat die witte pluk manen niet voor niets verdwenen is,
want Hepsi is nou eenmaal Hepsi en sprong boven mamma uit, ook al zat ze daar aan vast gebonden.
Met scheren en met chippen..... Ondanks een goede vasthouder.

En ja, ik weet het Sjol is schaamteloos dik

Aangezien ze de jaren dat ze in de sport liep de punten op bespiering misliep

wouden gaan.
Die avond thuis in de wei..
Dan krab je je toch wel even achter je oor, over de belevenissen van die dag...
Want zoveel fjorden had je nog nooit gezien!
Eigenlijk ..... geen een... behalve mamma Sjolvir..
En ja, duidelijk te zien, daar ging de chip erin!
En mijn trots en glorie mijn Sterretje op aarde, Sjolvir.
Die blij was weer thuis te zijn en meteen aan de grasmat begon.
Waarna Tobago begon aan Sjolvir

Eet smakelijk!
Kleine Hepsietjes worden groot..
Op 14 augustus, was ze 4 maanden oud en aangezien ze bijna niet meer in haar roze veulen halstertje pastte...
Hier haar verjaardags cadeautje, maatje pony.. Daar moet ze het dan maar weer mee doen in de opfok.
De Hurry up Hepsi heeft namelijk een Hunnebedje geregeld in de kleinschalige opfok.
Wat zal Toobs dat kleine ding straks missen! Denk bijna nog meer dan Sjol.
Zijn kleine partner in crime..
Soms.... heel soms... ziet Hepsi ze vliegen, ipv dat Hepsi aan het vliegen is...
Ze ziet ze dus letterlijk vliegen.. Helaas, maar maskers passen haar net niet.
Haar weidegenoten hebben meer mazzel, die staan ingepakt.
Maar jahhhh, daar trekt ze de maskers weer bij af...
(zie foto met Toobs en Sjolvir, Sjol daar net masker weer op en bij Toobs steekt er nog 1 oor verkeerd.)
Mijn kleine pretlettertje.....