Het is alweer even geleden dat ik een topic van Dior heb gemaakt, dus het werd eigenlijk wel weer tijd.
Ik ben nog steeds ontzettend blij met Dior. Hij wordt knapper en knapper! Daarnaast is zijn karakter echt geweldig! Stoer en veel praatjes maar toch ook weer zo lief en nuchter.
Op 13 juli zijn we naar de veulenkeuring in Lunteren geweest. En hij heeft zich echt geweldig laten zien en kreeg dan ook een goede beoordeling. Dior behaalde een 1e premie, 2e plaats in zijn rubriek en een doorverwijzing naar Ermelo. Dior du Bois werd omschreven als een goed ontwikkeld en bespierd hengstveulen die een goede krachtige draf toonde. Van de in totaal 34 rijponyveulens behaalde Dior een 5e plaats.

Over 2 weekjes mag Dior zijn beste beentje weer voorzetten tijdens de Nationale keuring!
Natuurlijk ben ik apetrots op mijn knapperd!

De eerste foto's zijn van de keuring. Het was echt dramatisch slecht weer dus de foto's zijn bagger maar toch ben ik er blij mee.

Afgelopen zondag ben ik weer naar Dior geweest. Een paraplu zorgde ervoor dat moeders en kinderen even de dolle 5 minuten hadden. Heerlijk om te zien.

Naast de verkeerde moeder.

En nee, ik ben niet de enige die helemaal verliefd op Dior is. Één van m'n beste vriendinnetjes die regelmatig mee gaat is ook helemaal verliefd op hem.

Dat zijn ze weer!